Referencer
"Jeg vidste bare, da jeg mødte dig, at dig kunne jeg bruge til mine medarbejdere. Du er dig, du er så autentisk i din måde at være og arbejde på. Hverken jeg eller mine medarbejdere er i tvivl om dine værdier - både menneskeligt og fagligt. Du lytter, inden du taler. Det kunne jeg godt selv lære af...", Lars (CEO i mindre produktionsvirksomhed), maj 2026
"Du har det her helt særlige blik for, hvor vigtigt det er at tage ordentligt imod nye medarbejdere. At der skal sættes menneskelige ressourcer af for at få onboardingen til at lykkes. Og at vi gerne skal have kørt onboardingen ind i helt faste rammer. Tak, bare tak, for din indsats og dit overblik!", Niels (mellemleder i detailhandel), februar 2026
"Gad vide, hvorfor jeg ikke har hørt om dig og din tilgang til samarbejdsproblemer noget før? Jeg synes ellers, at jeg er ledertypen, der ved, hvad der rører sig hos mine medarbejdere. Hvor går det godt, og hvor er der brug for hjælp? Du har dog med dine kompetencer vist, at selv jeg har blinde vinkler", Charlotte (CEO i en SMV), december 2025
"Du har med dit skarpe blik og menneskelige kund- og kendskab fået afdelingens undervisere til at forstå vigtigheden af, at de er en del af et fællesskab. At de ikke bare kan køre individuelt - men at vi løfter i flok. Tak for det, tak for hjælpen", Asger (undervisningsansvarlig på ungdomsuddannelse), august 2025
"Vi skulle have kaldt på dig noget før, så havde tingene set anderledes ud. For det er godt nok hårdt arbejde, det her. Og kan jeg se, det er nødvendigt... Du giver os dog en tro på, at det bliver godt. Meget bedre end før. Vi skal arbejde med vores kommunikation både nu og fremadrettet. Godt, du er her!", Rasmus (mellemleder i nordjysk virksomhed), maj 2025
"Det er altså utroligt, hvad du kan. Jeg fatter det ikke. Du kan se lige gennem mig og ved, hvad jeg går gennem. Jeg er 100% tryg ved dig, fordi du forstår mig og sætter fokus på, hvad jeg selv kan ændre ved min situation. Hvor er det godt, at jeg blev opmærksom på, at du er her, så jeg kan finde mig selv igen. Og komme videre herfra ud i livet - både privat og arbejdsmæssigt", Mette, oktober 2024.
"Henriette hjalp os med at finde ud af, hvorfor der var den her underlige stemning på kontoret. Hun tog sig tid og talte med medarbejderne. Og så turde hun sætte dem sammen alle sammen, så tingene blev talt igennem. Kommunikationen hos os var det store problem. Den har vi særligt fokus på nu", Bent (mellemleder i en SMV), august 2024
"I dag havde Erhverv Norddanmark arrangement hos... Emnet var konflikter på arbejdspladsen. Vi havde to dygtige oplægsholdere, Henriette Rosendal og Mette Kirstine Goddiksen, der gjorde os klogere og fik os til at tænke", Kamilla Bittmann, adm. direktør Erhverv Norddanmark, marts 2024.
"Og du har så ganske ret: det giver ro at få afklaring. Tak fordi du svinger pisken - og god weekend!", en sygemeldt, februar 2024.
"Den rådgivning, du gav, er den bedste, jeg har fået gennem hele systemet. Og du er endda ikke en del af systemet", Anders 2023
"Det var jo uden tvivl en usædvanlig opgave under svære betingelser, en opgave, som du formåede at gøre til en smuk og minderig oplevelse", Inger og Søren 2023
"Jeg var lidt spændt på, hvordan den ene part håndterede det at skulle mødes. Og om han overhovedet ville dukke op? Så rigtig godt arbejde af dig at få mødet sat i stand og få det gennemført", Ida 2023
"Det var lige som om, at det blev nemmere for os at sætte ord på, fordi du var der og hjalp os gennem den svære situation, vi var kommet i. Mange tak for din hjælp!", to søstre 2023